29 marts, 2012

Instagram ♥


Jeg synes (ligesom mange andre) at Insta er vildt godt. Det er statusopdateringer i billeder. Jeg kan godt lide at det er så uforpligtende. Man behøver ikke kun at lægge pæne billeder ind, man kan også lægge billeder ind, når man er mega forkølet på en Cafe (se billede 3 fra venstre, i øverste række) eller man kan lægge billeder ind når man kører forkert i tog med sin far (se billede 3 fra venstre,  i midterste række) eller man kan lægge et billed ind af min søde kat, når hun drikker af min kop (se billede 1 fra venstre, i nederste række)

Ps. Jeg hedder thildeboldsen. Hvis i også har Instagram, så må i godt skrive det i en kommentar og så vil jeg elske at følge jer. ♥♥♥ 

5 kommentarer:

CLARA sagde ...

Det er så hyggeliiiiiiiiiigt!

Jeg hedder claratvilling :-)

Anonym sagde ...

Sikke nogle fine og hyggelige billeder :-)
Mange tusinde tak for den blog anbefaling du lavede af min blog - jeg fik aldrig skrevet til dig. Det må du altså undskylde! Jeg værdsætter meget de søde ord du skrev, de gjorde mig så glad!
Jeg håber du får nogle gode solrige forårsdage :-)

Thilde sagde ...

Clara: Ja ikke?? :-)

Sofie: Det var så lidt! Og tak og jeg håber også at du får nogle gode dage. :)javascript:void(0)

stine. sagde ...

Jeg hedder: stinelykkeersej, og jeg følger dig vidst allerede :-)

Thilde sagde ...

Ej, hvor hyggeligt! :-)