25 april, 2012

Hjemme fra Berlin med gode minder ♥

Heeejjjj 
Nu er jeg (endelig) hjemme. Det var en super hyggelig tur, men jeg savnede lidt min bløde seng og min kat. Her er lige hurtigt hvad vi lavede i Berlin ... 


Vi spiste så meget lækkert mad, at der næsten burde være et helt indlæg, kun med mad, men jeg synes at det måske ville blive lidt lunkent (he he) Lige de her vafler er fra Kauf Dich Glücklich/Glücklich Am Park (tror at den har skiftet navn, eller der stod i hvert fald to navne) De smagte fantastisk.

 
Det er et billed af U-banen. Det er som s-tog, men det fungerer bare meget bedre, synes jeg. Vi kørte meget i U-bane, for det var en hurtig og let måde at komme rundt. 


Vi brugte også rigtig meget tid på alle de hyggelige caféer, som var spredt ud i Berlins gader. 


Vi så selvfølgelig også en hel masse ting som Muren, Holocaust, genbrugsbutikker og Fjernsynstornet. 


Håber at i har haft det godt, og kys til jer 99 der vil følge med i mine billeder og min hverdag! Jeg elsker jer for det.♥

5 kommentarer:

hende C.. sagde ...

utroligt fine billeder! lyder oplevelsesrigt

Anna sagde ...

Åååååh, en fin blog! Er vild med billede 1! :) Kig forbi min fotoblog: www.abitofmebyanna.blogspot.com

Nivikka sagde ...

VIRKELIG flotte billeder, og VIRKELIG hygsom blog, elsker den! Lyder som nogle dejlige dage du havde i Berlin :)

// www.nivikkaandersen.blogspot.com

Thilde sagde ...

Mange tak alle 3! Og ja det var nogle fantastiske dage i Berlin. :-)

Aleksandra sagde ...

rigtig flotte billeder! og neeej, hvor ser det dog bare lækkert ud vaflen med is på første billede! mmmh

//accordingtoif.blogspot.com