10 april, 2012

Jeg elsker ferier, især påskeferier ♥

Først vil jeg gerne lige sige at de følgende billeder er taget med min mobil (iPhone ♥♥) og er derfor helt fucked, og jeg ved også godt at jeg er med på næsten alle billederne, men det var et begrænset udvalg, he.

Fredag + Lørdag var jeg syg, så der lavede jeg ikke rigtig andet end at læse og stene computer...

Søndag var jeg sammen med Edith, hvor vi var alene hjemme og lavede mad og så var vi også lige hjemme hos Martin, for at klippe ham. (PS. billedet har jeg taget fra Ediths  instagram)


Mandag var jeg sammen med Linnea, alene i hendes lejlighed, hvilket var super hygge. Klokken sent (omkring 9) tog vi hjem til mig og sov, hi.♥ Dette billed har mine instagram venner (hehe♥) måske set. 


Tirsdag tog mig og Linnea på Klaptræet med en masse søde piger ♥ (og ja jeg er på toilettet da billedet blev taget(jeg sagde jo at der ikke var så mange billeder at vælge imellem)) 


Onsdag var jeg ude at shoppe mede min mor, hvor jeg blandt andet fik mine sko (♥♥♥) På billedet er der nogle drenge/mænd der spillede på flasker, hvilket var meget hyggeligt at høre på.


Torsdag skulle jeg hjem til Anne Kathrine og spise middag med alle pigerne. Billedet er taget tidligere samme dag. OG JO, jeg ved godt at jeg ser mucho klam ud. :'-(


Fredag var mig og Edith hjemme hos mig, hvor vi så P3 Guld. Har desværre ikke noget billede derfra. (i kan måske godt fornemme at jeg ikke tager så mange billeder med min iPhone) 

Lørdag spillede jeg Sims hele dagen

Søndag var jeg til påskefrokost og senere tog jeg hjem til Linnea sammen med Edith, Lasse, Anton og Clara. Det var super hyggeligt♥
(jeg har gjort billedet sort hvidt fordi jeg var ekstrem rød i hovedet øv) 




Jeg håber at i har haft en fantastisk påskeferie. Kys ♥♥♥



Ingen kommentarer: