21 august, 2012

Denne sommerferie ..

... har været (indsæt ultimativt bandeord) fed. Hold da fest, hvor har jeg haft travlt og hvor har det været sjovt! Det har været en af mine bedste sommerferier, fordi jeg har været sammen med mine venner hvert ledigt sekund.
Men fordi jeg har været for doven, for klodset og for fuld til at bære rundt på mit kamera, er det altså iPhone billeder.
Jeg håber at i har det godt og at i har haft en fantastisk sommerferie (og at i tilgiver mig for sløv blogging)

KYS KYS KYS


Tivoli, øl, søde mennesker



Cheeseburger, McFlurry, nattetur klokken halv 2



Sluseholmen, koldt vand, yolo



(masser af) Sommersby, jordbærkage til 94,-


Mig iført i Pikachu dragt, nørrebro, aftenture

Min sommerferie i stikord <3

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Cool billeder! Savner sommerferie D:

Thilde sagde ...

Mange tak, og ja det gør jeg også! :-(